Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@droom-deur.nl. Wanneer je ons een foto van het voorval mee stuurt, dan zal dit de afhandeling van de situatie bespoedigen.
Nadat wij je mail hebben ontvangen, zullen wij intern de situatie bespreken. Wanneer ons oordeel is dat u de klacht gerechtvaardigd is, dan zal er een passende oplossing geboden worden. Hierbij willen wij vast op voorhand kenbaar maken dat de afhandelingstijd per situatie kan verschillen. Belangrijk hierin is dat de garantierecht van een maatwerk deur (hetgeen wat wij speciaal voor jou gemaakt hebben) anders is dan dat van een standaard product. Het ACM geeft je op consuwijzer.nl graag meer uitleg over deze situatie.
Mocht een dergelijke situatie zich voordoen, dan willen wij je vragen om je begrip en hopen dat je begrijpt dat wij er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Immers hebben wij maatwerk deuren niet standaard op de plank liggen en zorgt de complexiteit van de deur ervoor dat de oplossing soms 4 á 5 weken op zich laat wachten. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk van onze producten wilt genieten, hierdoor proberen wij de tijd om het probleem op te lossen zo kort mogelijk te houden. Ons belang is immers ook om je mooie en functionele producten aan te bieden, waar je onverstoorbaar van kunt genieten. Voor meer informatie verwijzen wij je ook hier graag naar consuwijzer.nl
Leidt onze handeling niet tot de oplossing die je voor ogen hebt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Dit kan via Stichting Webwinkel Keur via www.webwinkelkleur.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op www.ec.euroopa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Tot slot zijn wij van mening, dat wanneer de deur niet tijdig geleverd kan worden, dit niet zorgt voor een onbewoonbaar huis. Immers zoals eerder op deze pagina vermeld, zien wij de stalen deur als een gedeelte van het meubilair. Indien een levertijd dan ook overschreden wordt kan dit niet worden gezien als een fataal termijn. Wat wil zeggen dat Droom-Deur op basis van artikel 6:83 (van BW) niet verantwoordelijk is voor eventuele nevenschades, bijvoorbeeld onkostenvergoeding en/of verleturen van jou of derden.